بازنگری سامانههای رفاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ارتقاء شفافیت و سرعت خدمات
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در راستای بهبود دسترسی، شفافیت و تسهیل ارائه خدمات رفاهی به کارمندان در دانشگاه علوم پزشکی ایران، اقدام به بازطراحی سامانههای حوزه رفاهی و پشتیبانی کردهایم. این تغییرات که از اسفندماه 1403 آغاز شده، بهزودی با ارائه نسخه دموی نرمافزار جدید وارد فاز اجرایی میشود.
349361.mp3
بازنگری سامانههای رفاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ارتقاء شفافیت و سرعت خدمات

همت ادامه داد: در گذشته، تهیه یک گزارش ساده برای یک منبع خاص ممکن بود چند روز زمان ببرد. این تأخیرها، نهتنها روند تصمیمگیری را کند میکرد، بلکه نارضایتیهایی نیز برای دریافتکنندگان خدمات به همراه داشت.
وی افزود: فرآیند تغییر، از اسفندماه ۱۴۰۳ کلید خورد و به دنبال شناسایی نرمافزارهایی بودیم که بتواند پاسخگوی نیازهای عملیاتی واحدهای مختلف دانشگاه باشد.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد: هدف ما ایجاد سامانهای است که هم از نظر دقت در گزارشگیری و هم از نظر سرعت ارائه خدمات، انتظارات را برآورده کند. برای این کار نیازمند نرمافزاری بودیم که علاوهبر پوشش کامل امکانات، ساختاری ساده، کاربرپسند و قابل توسعه داشته باشد.
همچنین مهندس زهرا بوربور، مدیر اجرایی این پروژه توضیح داد: ابتدا شرکتهای ارائهدهنده خدمات نرمافزاری شناسایی شدند و پس از ارزیابی قابلیتهای فنی و عملکردی سامانهها، جلسهای در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور نمایندگان شرکتها و کارشناسان دانشگاه برگزار شد. در نهایت، شرکت منتخب برای پیادهسازی سامانه انتخاب شد و توافق شد تا پایان اردیبهشت، نسخه دموی اولیه بر اساس نیازهای مطرحشده تحویل شود.
وی افزود: بهزودی و با تأیید نهایی، کاربران سامانههای رفاهی دانشگاه، شاهد تحولی اساسی در ساختار خدماتی خواهند بود و این تحول در راستای ارتقاء تجربه کاربران، شفافیت اطلاعات و تسریع در فرآیندهای پشتیبانی است.
کپی لینک کوتاه:
نظر دهید